تایلندی مقیم خارج برای خرید واکسن کرونا ۲۰ میلیون بات اهدا کرد

به اشتراک بگذارید:

یک خانم تایلندی مقیم فرانسه ۲۰ میلیون بات برای خرید واکسن‌های سینوفارم و mRNA برای مردم زادگاهش، شهرستان پاک چونگ در استان ناکون راتچاسیما اهدا کرده است.

این خانم که خواست نامش فاش نشود پس از ازدواج با یک تاجر فرانسوی به فرانسه نقل مکان کرد، اما برادر و اقوامش هنوز در آن شهرستان زندگی می کنند.

او خواست تا این پول به بیمارستان پاکچونگنانا تحویل داده شود تا واکسن کویید ۱۹ برای تجویز رایگان به مردم آن منطقه تهیه کنند.

این کمک مالی برای ۱۰ هزار دوز واکسن سینوفارم ساخت چین به ارزش ۸ میلیون بات و ۴ هزار دوز واکسن نوع mRNA (۶/۸ میلیون بات)، در مجموع ۱۴/۸ میلیون بات است. اهدا کننده ۵/۲ میلیون بات باقی مانده را برای تهیه واکسن mRNA به عنوان واکسن تقویت کننده در ۳ تا ۶ ماه آینده در نظر گرفته است.

اولویت این واکسن با مردم ناحیه کانونگ پرا، به ویژه راهبان، گروه های آسیب پذیر، خواهد بود. بر اساس داده های اداره ملی آمار در سال ۲۰۲۰، کانونگ پرا ۱۱ هزار و ۹۲۲ نفر جمعیت دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاک چونگ، روز دوشنبه (۲۳ آگوست)، کانونگ پرا چهار مورد جدید کرونایی گزارش کرده است. از آخرین و شدیدترین موج کرونا که برای اولین بار در اول آوریل ثبت شد، این شهرستان در مجموع ۱۸۸ مورد ابتلا به کرونا به ثبت رسانده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.