غار کلانگ در استان کرابی

به اشتراک بگذارید:

غار کلانگ (Klang Cave) یک غار شگفت انگیز متشکل از استالاکتیت‌های خیره کننده (استالاکتیت‌ ستونی از مواد معدنی است که به صورت قندیلی از سقف غار آویخته می‌شود) است که از آن به عنوان یکی از کامل‌ترین غار‌های تایلند یاد می‌شود. همچنین رتبه دوم زیباترین غار در آسیا را به خود اختصاص داده است.

غار کلانگ دارای ۱۳ اتاق است که حدود ۱ تا ۲ ساعت برای کاوش و تماشای آن صرف می‌شود. توجه داشته باشید که به خاطر تاریکی، عمیق و پیچیده بودن آن حتما به یک راهنما نیاز خواهید داشت تا بتوانید به راحتی از نقاط دیدنی آن دیدن کنید.

سه اتاق اول بسیار زیبا و خیره کننده است که قطعاً ارزش دیدن دارند. استالاکتیت آویزان شده از سقف غار مانند مرجان سفید است، همچنین ستون‌های آهکی تشکیل شده در کف غار زیبایی منحصر به فردی را به این غار بخشیده است. یکی دیگر از جاذبه‌های این غار دریاچه زلال و شفاف آن است که امکان غواصی در دریاچه این غار نیز فراهم میباشد.

مسیر داخل غار هموار نیست، بنابراین گردشگران برای ایمنی خود نباید دامن یا کفش پاشنه بلند بپوشند. لوازمی که بهتر از با خود به همراه داشته باشید عبارتند از، کفش و لباس مناسب، حوله، چراغ قوه و دقت کنید که قبل از ورود به غار، به مسئولین آن اطلاع دهید.

تصاویر
موقعیت غار

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.