تایلند محدودیت های کرونایی را از اول سپتامبر کاهش می ‌دهد

به اشتراک بگذارید:

ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ روز جمعه (۲۷ آگوست) محدودیت های مربوط به رستوران ها، منع رفت و آمد و مسافرت هوایی در ۲۹ استان با وضعیت قرمز تیره از جمله بانکوک را کاهش داد.

از اول سپتامبر (چهارشنبه)، رستوران های دارای تهویه مطبوع مجاز به بازگشایی با ۵۰ درصد ظرفیت خود هستند در حالی که رستوران های فضای باز با ۷۵ درصد ظرفیت قادر خواهند بود به فعالیت خود ادامه دهند.

محدودیت های سفرهای هوایی نیز برداشته می شود اما مسافران باید گواهی واکسن که حداقل یک دوز را نشان می دهد و همچنین نتیجه آزمایش منفی ارائه دهند.

تاکسی ها و سایر وسایل نقلیه عمومی مجاز به کار با ۷۵ درصد ظرفیت هستند اما رانندگان باید کاملاً (دو دوز) واکسینه شده باشند.

در همین حال، مراکز خرید، بازار‌های محلی، فروشگاه های رفاهی و مراکز مشابه می توانند تا ساعت ۸ شب باز شوند. با این حال، همه پرسنل بایستی دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند و به طور منظم آزمایشات آنتی ژن را انجام دهند.

سالن های زیبایی، آرایشگران و مغازه های ماساژ نیز مجاز خواهند بود از ۱ سپتامبر افتتاح شوند، اما مراکز ماساژ فقط ماساژ پا را ارائه می دهند.

پارک ها، زمین های ورزشی، استادیوم ها و اماکن ورزشی در فضای باز می توانند باز شوند اما سالن های بدنسازی تا اطلاع ثانوی بسته خواهند ماند. موسسات آموزشی نیز می توانند بنا به صلاحدید خود افتتاح شوند.

محدودیت تجمعات عمومی نیز از پنج نفر به ۲۵ نفر افزایش می یابد.

دولت گفت، مردم باید فقط در مواقع ضروری بین استانها تردد کنند، و افزود که منع رفت و آمد ساعت ۹ شب تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.