تصاویر دردناک از خلوتی فرودگاه دان موانگ در بانکوک

به اشتراک بگذارید:

اعمال محدودیت‌های سختگیرانه کویید ۱۹ برای سفر‌های بین استانی و همچنین محدودیت‌های پرواز‌های بین المللی، فرود‌گاه‌های تایلند را تبدیل به خانه ارواح کرده است.

آخرین عکسهای فرودگاه دان موآنگ، فرودگاه فراموش شده بانکوک یادآور دردی است که صنعت گردشگری و اقتصاد این کشور در وضعیت نگران کننده‌ای به سر می برند. تقریباً می‌توان گفت خالی از مسافر است و هیچ رفت و آمدی در داخل سالن‌های فرودگاه دیده نمی‌شود، فرودگاهی که زمانی قبل از افتتاح فرودگاه سوارنابوم بهترین و شلوغترین فرودگاه کشور بود.

فرودگاه دان موآنگ قطب مهم آسیا بود. دان موآنگ بیشترین ترافیک هوایی را در تایلند انجام داده بود. از سال ۲۰۰۵ بیش از ۸۰ شرکت هواپیمایی به فرودگاه خدمات رسانی می کردند و بیش از ۳۸ میلیون مسافر، ۱۶۰هزار پرواز و ۷۰۰ هزار تن بار در سال در این فرودگاه جابجا می شدند. در سال ۲۰۰۵ این هجدهمین فرودگاه پرتردد در جهان و دومین فرودگاه آسیا از نظر تعداد مسافر بود.

فرودگاه دان موآنگ بعد از سا پتوم (Sa Pathum) که در حال حاضر از آن به عنوان زمین اسب دوانی استفاده می‌شود، دومین فرودگاه تاسیس شده در تایلند است.

فرودگاه دون موانگ بیش از ۱۰۷ سال پیش در ۲۷ مارس ۱۹۱۴ افتتاح شده است که در نهایت در ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۰۶ جایگزین فرودگاه سوارنابوم شد.

تصاویر

بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.