موزه تریاک و پارک مثلث طلایی در چیانگ رای

به اشتراک بگذارید:

سفر به چیانگ رای لطفی ندارد اگر از پارک مثلث طلایی و مکانی که به موزه تریاک شهرت دارد دیدن نکنید. برمه‌ای‌ها تصور میکردند که این جا مکانی است که میتواند مرکز کشت خشخاش در تایلند باشد. حالا این مکان تبدیل به موزه‌ای شده که ۵۰۰۰ سال تاریخ تریاک را از طریق یک شبکه موزه‌ای جذاب چند رسانه ای و مدرن به بازدیدکنندگان نمایش میدهد.

موزه تریاک ترکیبی از چند رسانه ای پیشرفته و نمایشگاهی است تا یادگیری را سرگرم کننده تر و جذاب می‌کند. این نمایشگاه با هدف آموزش مردم در مورد تریاک، هر زاویه ای از داستان، از قبیل تاریخ مثلث طلایی، منشأ تریاک، جنگ تریاک، جنگ سالاران تریاک، قاچاقچیان مواد مخدر، اثرات تریاک و غیره را به تصویر می کشد.

در پارک مثلث طلایی میتوانید قایقی کرایه کنید و از مناظر بالادستی رودخانه لذت ببرید و از آن جا به پایین دست رودخانه به منطقه چیانگ کونگ بیایید. کسانی که علاقه‌مند به معماری تاریخی سبک لانا هستند میتوانند به رای مه فا لوانگ (Rai Mae Fah Luang) به عنوان نمایشگاهی که آثار و میراث باقی مانده از این سلسله پادشاهی را در شمال تایلند به نمایش گذاشته است دیدن کنند.

۵ منطقه نمایشی شامل:

  • باغ‌های گیاهشناسی و پارک طبیعی
  • ساختمان کلاه فرنگی طلایی هو‌کون (Ho Khun)
  • ساختمان کلاه فرنگی کوچک
  • فضای مراسم مذهبی سالاکائو
  • گالری آثار هنری سلسله لانا هوکائو را شامل میشود.

این فضای گردشگری از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر همه روزه به غیر از دوشنبه ها پذیرای گردشگران است که می‌توانید با پرداخت حق ورودی ۲۰۰ بات از آن دیدن کنید.

تصاویر
موقعیت موزه

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات
رضا
رضا
میهمان
22 تیر 1400 10:25 ق.ظ

مطلب جالبی شئر کردین. ممنون

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.