قریب به ۹۰ درصد جمعیت بانکوک علیه کرونا واکسینه شدند

به اشتراک بگذارید:

پونگ ساکورن کوانمواگ از شهرداری بانکوک گفت، ۶ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۸۲۴ نفر یا ۸۷ درصد ساکنان پایتخت اولین دوز واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند. وی گفت، حدود ۲۷ درصد (۱/۵۹۱/۴۵۳ نفر) جمعیت بانکوک کاملاً واکسینه شده اند.

پونگ ساکورن می گوید برنامه شهرداری برای تهیه واکسن های جایگزین برای ساکنان شهر همچنان پابرجاست و در حال حاضر برخی دوزهای فایزر را نیز از دولت دریافت می کند. تایلند اخیراً بیش از ۱/۵ میلیون دوز واکسن mRNA را از دولت آمریکا تحویل گرفته است. اکثر آنها به عنوان واکسن تقویت کننده به کارکنان مراقبت های بهداشتی، همراه با افراد مسن، افراد دارای بیماری های زمینه ای و زنان بالای ۱۲ هفته بارداری، تزریق می شوند. در همین حال، طبق گفته پونگ ساکورن، افرادی که تحت برنامه Ruam Jai ثبت نام کرده اند، باید دوز دوم آسترازنکا را ماه آینده دریافت کنند.

سخنگوی شهرداری بانکوک می گوید بحران کرونا در پایتخت به دلیل توزیع واکسن، غربالگری و اقدامات پیشگیرانه در حال بهبود است. او می گوید مردم در حال حاضر نحوه عملکرد ایزوله شدن اجتماع/خانه را درک کرده اند. او امیدوار است برخی محدودیت ها به زودی در پایتخت برداشته شود.

در همین حال، ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ در تایلند، امروز ۱۸ هزار و ۷۰۲ مورد جدید کرونایی و ۲۷۳ مرگ و میر مربوط به ویروس کرونا را گزارش کرد. از اول آوریل، این ستاد در مجموع ۱/۱۱۰/۷۰۸ مورد ابتلا به کووید ۱۹ را گزارش کرده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.