سفر تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در پی حمله ایران به اسرائیل لغو شد

به اشتراک بگذارید:

تیم ملی فوتسال ایران قرار بود با پرواز ساعت ۱۸:۲۰، روز یکشنبه (۱۴ آوریل) توسط هواپیمایی امارات، تهران را به مقصد دوبی ترک کنند و سپس به مقصد بانکوک ترانسفر شوند که به علت محدودیت‌های هوایی پس از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، همه پروازهای فرودگاه امام خمینی لغو شدند.

بنابراین، پرواز ساعت ۴:۳۰ صبح و همچنین پرواز ساعت ۶:۳۰ عصر روز یکشنبه (۱۴ آوریل) هواپیمایی امارات لغو شد. مسئولان تیم ملی فوتسال گزینه‌های دیگری را برای انتقال تیم ملی به بازی‌های آسیایی در تایلند بررسی می‌کنند.

تاکنون، پروازهای فرودگاه امام خمینی تا ساعت ۶ صبح به وضعیت تعلیق درآمده‌اند و باید منتظر بمانیم که اتفاقات بعدی چگونه پیش خواهد رفت.

بنا به گزارش ایسنا، همه پروازها از و به فرودگاه مهرآباد نیز تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه لغو شده‌اند. در این رابطه، رضا کارگر – مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: لغو پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا به وقت ایران تمدید شده است.

جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از روز چهارشنبه (۱۷ آوریل) در کشور تایلند برگزار خواهد شد. برنامه دیدارهای تیم فوتسال ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

روزتاریخدیدار تیم‌های
پنجشنبه۱۸ آوریل ۲۰۲۴ایران – افغانستان
شنبه۲۰ آوریل ۲۰۲۴ایران – بحرین
دوشنبه۲۲ آوریل ۲۰۲۴ایران – کویت

منبع خبر: خبرورزشی، خبرگزاری ایسنا و عصر ایران


بیشتر بخوانید:






5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.