ماسک پیشرفته ال‌جی مجهز به اسپیکر و میکروفون در تایلند عرضه می‌شود

به اشتراک بگذارید:

سال گذشته کمی بعد از همه‌گیری کرونا، ال‌جی یکی از اولین شرکت‌های تکنولوژی بود که ماسک صورت جالبی به نام PuriCare را طراحی و تولید کرد. این ماسک، فناوری تصفیه هوای خود را به یک ابزار قابل حمل منتقل می‌کند.

ال‌جی می گوید، آخرین مدل این ماسک با موتور کوچکتر، سبک تر و کارآمدتر بروزرسانی شده است، در نتیجه ماسک وزن کمتری دارد و ماندگاری شارژ آن بیشتر از نسخه قبلی است. مدلی که سال گذشته عرضه شده بود دارای باتری ۸۲۰ میلی آمپر ساعت بود، در حالی که در مدل جدید باتری ۱۰۰۰ میلی آمپری تعبیه شده است. به گفته ال‌جی، این ماسک با شارژ کامل می‌تواند ۸ ساعت کار کند.

بزرگترین مواردی که در بروزرسانی جدید ماسک PuriCare اضافه شده است میکروفون و بلندگوی داخلی است که هر دو از فناوری VoiceON استفاده می کنند. زمانی که کاربر ماسک خود را پوشیده است میکروفون می تواند صدای کاربر را هنگام مکالمه دریافت کرده و به واسطه اسپیکر صدا تقویت می‌شود، بنابراین در زمان استفاده از ماسک نیازی به فریاد زدن یا بلند صحبت کردن نخواهد بود.

به گفته ال‌جی، آخرین نسخه ماسک PuriCare ابتدا در ماه آگوست سال جاری در تایلند و سپس در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد. ال‌جی جدول زمانی عرضه این محصول در کشور‌های دیگر، ارائه نداده است.


بیشتر بخوانید:





0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.