آبشار بنگ په در پوکت

به اشتراک بگذارید:

آبشار بنگ په (Nam Tok Bang Pae) یکی از آبشار‌های معروف استان پوکت است که در حیات وحش و پارک ملی کائو پرا تئو (Khao Phra Thaeo) واقع شده است.

بنگ په بزرگترین آبشار پوکت است که محیط دلگشا به همراه آب خنک، سایه درختانی که اطراف را پوشش داده و طبیعت شگفت‌انگیزی را برای گردشگران ارائه می‌دهد. علاقه مندان به طبیعت گردی می‌توانند در مسیر تپه‌های اطراف آبشار گشت و گذار کنند. همچنین در اطراف چند رستوران غذا‌های دریایی عالی برای صرف غذا وجود دارد.

این آبشار با ارتفاع ۱۰ متری در فصل بارندگی در پوکت منظره فوق‌العاده‌ای دارد. اگر در ماه‌های دسامبر تا مه بازدید کنید، مقدار آب سرازیر شده از آبشار کم است ولی می‌توانید در استخر طبیعی پایین آبشار اوقات خوشی را سپری کنید. دقت کنید که برای محافظت از پاهای خود کفش مناسبی همراه داشته و اگر بعد از ظهر از این پارک دیدن می‌کنید کرم یا اسپری ضد پشه به همراه داشته باشید.

همانطور که گفته شد این آبشار زیر مجموعه‌ای از پارک ملی کائو پرا تئو، به همین خاطر باید هزینه ورودی ۲۰۰ بات برای ورود به این پارک بپردازید. بلیط را در طول روز نگهداری کنید زیرا بعداً برای بازدید از پارک های دیگر در همان روز به آن احتیاج خواهید داشت. هزینه پارکینگ موتور سیکلت از ۲۰ بات و ۳۰ بات برای اتومبیل ها، شروع می شود.

تصاویر
موقعیت آبشار

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.