تایلند درباره خرید کیت‌های کره‌ای تشخیص کرونا هشدار داد

به اشتراک بگذارید:

سازمان غذا و داروی تایلند با صدور بیانیه‌ای درباره کیت‌های تائید نشده تشخیص کویید ۱۹، ساخت کره جنوبی که توسط فروشندگان اینترنتی عرضه می‌شود، هشدار داد.

یکی از فروشندگان در فروشگاه فیس بوکی خود ادعا می‌کند که کیت‌های تست خانگی کویید ۱۹ آن در کره جنوبی و توسط سازمان جهانی بهداشت تأیید شده است و این نوع کیت‌ها فقط در عرض ۱۵ دقیقه می توانند نتیجه کرونا را نشان دهند.

سازمان غذا و داروی تایلند امروز (۲۰ ژوئیه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات این سازمان تحقیقاتی را انجام داده‌اند که در نتیجه آن متوجه شده‌اند که این محصول نامعتبر و ‌‌تمام ادعا‌های این فروشنده دروغ است.

این سازمان به افرادی که مایل به خرید و استفاده کیت‌های تشخیص کرونا هستند، توصیه می‌کند که از طریق وبسایت‌های معتبر تایلندی که محصولات پزشکی که به تایید این سازمان رسیده است خریداری کنند و حتما قبل از مصرف، روش صحیح استفاده آن را از متخصصان این امر پرس و جو کنند.

تا کنون، چهار کیت تشخیص کرونا قبلاً توسط سازمان غذا و داروی تایلند تأیید شده است و اکنون در بیمارستان ها، کلینیک ها و داروخانه های معتبر، برای خرید در دسترس عموم است که می توانند در مورد نحوه استفاده و دفع مناسب کیت‌ها به مشتریان مشاوره دهند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.