کرونا همچنان در تایلند رکورد می زند؛ شناسایی ۱۳/۰۰۲ بیمار در ۲۴ساعت

به اشتراک بگذارید:

ستاد مدیریت وضعیت کرونا امروز بالاترن میزان ۱۳/۰۰۲ مورد جدید کرونایی در تایلند را گزارش کرده است. در جدیدترین و شدیدترین موج کرونا در تایلند، که از اول آوریل آغاز شده است این ستاد در مجموع ۴۱۰/۶۱۴ بیمار مبتلا به کرونا را ثبت کرده است.

در گزارش امروز، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری از آغاز همه‌گیری به ۳ هزار و ۶۱۰ نفر رسیده است.

طبق این گزارش، ۱۰۴۹ مورد مبتلایان به کرونا در زندان‌های این کشور کشف شده است که مدت‌ها است تلفات بسیاری داشته و همچنان ادامه دارد. از آخرین موج کرونا که به زندان‌های شلوغ تایلند سرایت کرده، بیش از ۳۰ هزار زندانی را آلوده کرده‌ است. مسئولان زندان تایلند در حال آزمایش برای شناسایی عفونت‌ها در بین زندانیان هستند.

به روزرسانی‌های بیشتر:
  • پوکت محدودیت های ورود را تشدید کرده و اکنون به همه مسافران داخلی که به این جزیره وارد می شوند گواهی واکسن و همچنین آزمایش منفی ویروس، قبل از ورود را می طلبد.
  • تایلند توافق نامه ای برای خرید ۲۰ میلیون دوز واکسن فایزر امضا کرد. انتظار می رود این سفارش در اواخر سال جاری میلادی تحویل داده شود.
  • ایست های بازرسی در ۱۳ استان “قرمز تیره” برای ایجاد محدودیت و نظارت بر سفرهای بین استانی ایجاد شده است. طبق آخرین اخبار، مسافرانی که از طریق ایست بازرسی عبور می کنند باید در سامانه https://covid-19.in.th ثبت نام کرده و کد QR را به افسران ارائه دهند.

اطلاعات بیشتر در پی جلسه مطبوعاتی ستاد کرونا، امروز بعد از ظهر منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.