۲۱ نفر در یک پارتی شبانه در پاتایا دستگیر شدند

به اشتراک بگذارید:

یک مهمانی دیگر در مرکز پاتایا که همه محدودیت های کووید ۱۹ را نادیده گرفته بود، شب گذشته با حمله پلیس و دستگیری ۲۱ نفر به پایان رسید. این مهمانی در مقابل بازار Tree Town و در کوچه بوکائو برگزار شده بود که پلیس درست قبل از ساعت ۹ شب به این مهمانی خاتمه داد.

شهر ساحلی پاتایا و بقیه استان چونبوری در حال حاضر جزو مناطق با وضعیت قرمز تیره هستند که تحت کنترل حداکثری قرار دارد و تجمع بیش از ۵ نفر به شدت ممنوع بوده و تجمعات در هر تعداد با الکل نیز ممنوع است. این محدودیت ها توسط فرمان اضطراری و قانون بیماری های واگیر به دستور کمیته بیماری های استان چونبوری تنظیم شده است.

پلیس پاتایا در پی دریافت گزارشی از طرف چندیدن همسایه که نگران شیوع کرونا بودند به این مهمانی حمله کرد. گروهی متشکل از ۳ تایلندی و ۱۸ تبعه خارجی در این مهمانی شرکت کرده بودند که آنها با نقض محدودیت‌های کرونایی در حال نوشیدن مشروبات الکلی مشاهده شدند.

به گفته پلیس، این گروه به طور فاحش همه اقدامات ایمنی کووید ۱۹ را نادیده گرفته اند. همه آنها بازداشت و به اداره پلیس منتقل شدند. این گروه با اتهامات متعدد قانونی روبرو است و ممکن است، تا ۲ سال زندان یا پرداخت ۴۰ هزار بات جریمه نقدی محکوم شوند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.