پذیرفته شدن بیت ‌کوین به‌عنوان روش پرداخت بهای بلیت در بزرگترین سینمای زنجیره ای تایلند

به اشتراک بگذارید:

شرکت Major Cineplex Group به عنوان بزرگ‌ترین سینمای زنجیره ای در تایلند برای حمایت از نوآوری و فناوری‌های جدید، از راه‌اندازی طرح آزمایشی پرداخت بهای بلیت با رمزارز پرده برداشت.

برای عملی‌ کردن روش جدید پرداخت، شرکت مذکور با Zipmex، صرافی محلی رمزارز در تایلند، وارد همکاری شده و استارتاپی برای پرداخت دیجیتال با نام RapidZ راه‌اندازی کرده است. Major Cineplex روز چهارم مارس در سالن سینمای راچایوتین بانکوک، ویژگی جدید را راه‌اندازی کرد و به مشتریان امکان داد با اسکن کد QR از طریق سیستم RapidZ، با استفاده از بیت‌کوین بهای بلیت را پرداخت کنند. شرکت مذکور انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ این طرح آزمایشی را به ۳۹ سالن سینمایی خود در بانکوک گسترش بدهد.

براساس اخبار منتشرشده این اولین‌ بار است که سینماهای تایلند ارز دیجیتال را به‌عنوان روشی برای پرداخت بهای بلیت می‌پذیرند. ناروت جیانسانونگ، سخنگوی Major Cineplex، می‌گوید هدف از طرح جدید، جذب مشتریان بیشتری است که روی رمزارز سرمایه‌گذاری کرده‌اند. او خاطرنشان کرد که براساس تخمین‌های صورت‌گرفته، در حال حاضر تعداد سرمایه‌گذاران بیت‌کوین در تایلند یک ‌میلیون نفر است که دو درصد از جمعیت بزرگسال این کشور را تشکیل می‌دهد.






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.