تایلند درآمد ۱/۵ تریلیون باتی را برای بازگشایی ماه نوامبر پیش بینی می کند

به اشتراک بگذارید:

بانکوک و مناطقی در ۴ استان کلیدی تایلند قرار است در اول نوامبر بازگشایی شوند و دولت پیش بینی می کند که درآمد گردشگری برای سال ۲۰۲۲ به ۱/۵ تریلیون بات برسد. هدف از این بازگشایی جذب گردشگران خارجی بدون نیاز به محدودیت‌های قرنطینه اجباری است.

سخنگوی دولت تایلند گفت، در مجموع ۱۰ منطقه در ماه نوامبر به روی گردشگران خارجی بازگشایی می شود، از جمله ۴ منطقه در استان چیانگ مای، ۳ منطقه در چونبوری و یک منطقه در استان‌های پراچواپ کیری کان و پتچابوری.

او گفت:‌ “این مکانها به شرطی بازگشایی خواهند شد که هیچ خوشه بیماری جدی و بزرگی بین آنها تا اول ماه نوامبر وجود نداشته باشد. سایر شرایط برای مسافران این است که قبل از ورود بایستی بطور کامل واکسینه شده و تست منفی کویید ۱۹ را داشته باشند.”

دولت همیشه خوش بین پیش بینی می کند که این بازگشایی ها سیل گردشگران داخلی و بین المللی را با گردش مالی ۱/۵ تریلیون بات به این کشور ارمغان خواهد آورد. بنا به پیش بینی دولت، ۸۵۰ میلیارد بات از درآمد حاصله نتیجه ۱۶۰ میلیون سفر داخلی در سال آینده خواهد بود که توسط گردشگری داخلی رقم خواهد خورد و ۶۵۰ میلیارد بات درآمد از ۱۵ میلیون گردشگر خارجی تخمین زده می شود.

این هدف کمتر از نیمی از ۳/۴ تریلیون بات درآمد گردشگری است که قبل از همه گیری کرونا در سال ۲۰۱۹ انجام شد که ۴۰ میلیون گردشگر خارجی به تایلند سرازیر شدند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.