تایلند مدت قرنطینه برای مسافران خارجی را کاهش می‌دهد

به اشتراک بگذارید:

کمیته ملی بیماریهای واگیر تایلند، کاهش مدت زمان قرنطینه برای مسافران خارجی را از ۱۴ روز به ۷ یا ۱۰ روز تصویب کرد که به نسبت به وضعیت کشور و سایر شرایط آنها بستگی دارد.

دکتر اوپاس کارنکاوینپونگ، مدیرکل اداره کنترل بیماری ها گفت، این کمیته همچنین با الگوگیری از طرح سند باکس پوکت که در ماه ژوئیه در پوکت اجرا شد، ابتکار جدیدی را برای بازگشایی استانهای منتخب برای گردشگری خارجی تصویب کرده است.

وی گفت مرحله بعدی بازگشایی تایلند از اواسط اکتبر در منطقه چاآم در استان پتچابوری و منطقه هوآهین در استان پراچواپ کیری کان آغاز می شود. بسته به میزان موارد کرونایی روزانه و میزان واکسیناسیون و تخت های بیمارستانی موجود، استانهای بیشتری برای بازگشایی در ماه نوامبر در نظر گرفته می شوند.

تایلند روز جمعه (۲۴ سپتامبر) با تزریق بیش از یک میلیون و ۴۴۰ هزار دوز واکسن کووید ۱۹ در یک روز، رکورد واکسیناسیون داخل کشور را ثبت کرد. نخست وزیر پرایوت چان او چا از مردم و همه کسانی که روز جمعه موفق ترین روز واکسیناسیون در تایلند را رقم زدند تشکر کرد و ابراز اطمینان کرد که تایلند تا پایان سال ۲۰۲۱ به اهداف واکسیناسیون خود خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.