کرایه تاکسی‌ در بانکوک ممکن است از ماه اکتبر افزایش یابد

به اشتراک بگذارید:

کرایه‌های تاکسی در بانکوک احتمالا اواخر سال جاری افزایش خواهد یافت که در حال حاضر این موضوع توسط وزارت حمل‌ونقل در حال بررسی است که در پی درخواستی توسط چهار گروه از تاکسی رانان واپراتور‌ها ارائه شده است.

آخرین افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال ۲۰۱۴ تصویب شده بود.

سوراپونگ پایتونپونگ، معاون دبیر دائمی وزارت حمل و نقل گفت، پیشنهاد افزایش نرخ تاکسی در بانکوک با در نظر گرفتن تأثیرات بالقوه بر رانندگان تاکسی، صاحبان مشاغل و مسافران به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. وی گفت؛ افزایش کرایه باید با بهبود خدمات برای مسافران همراه باشد.

وی افزود که جزئیات افزایش کرایه تاکسی در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود و افزایش ۵ تا ۸ درصدی حداقل دستمزد روزانه در سراسر کشور که از اول اکتبر اجرا می‌شود.

ساکسایام چیدچوب، ​​وزیر حمل و نقل، یک گروه کاری را برای بررسی نرخ مناسب همراه با اثرات احتمالی تعیین کرده است. این هیئت متشکل از نمایندگان وزارت حمل و نقل، وزارت حمل و نقل زمینی، موسسه تحقیقات توسعه تایلند و هیئت حمایت از مصرف کننده است.

گروه‌های تاکسیرانی در درخواست خود خواهان افزایش کرایه شروع کیلومتر اول از ۳۵ بات فعلی به ۴۵ بات و برای هر کیلومتر بعدی از ۵/۵۰ بات به ۱۰ بات هستند. نرخ مواردی از قبیل ترافیک بالا یا سرعت کمتر از ۲۵ کیلومتر در ساعت از ۱/۵۰ بات به ۵ بات در دقیقه افزایش یابد.

آنها همچنین خواهان دریافت هزینه اضافی ۵۰ بات برای سفر به و از فرودگاه های دان موئانگ و سووارنابوم بانکوک به ۷۵ بات برای تاکسی های معمولی و به ۹۵ بات برای تاکسی های بزرگتر هستند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.