تایلند محموله ۳۱۵ کیلوگرمی هروئین را که به مقصد استرالیا بود کشف و ضبط کرد

به اشتراک بگذارید:

مقامات گمرک در تایلند بزرگترین کشف هروئین در سال جاری را گزارش کردند. محموله حدود ۳۱۵ کیلوگرم هروئین به ارزش ۹۴۴ میلیون بات که به مقصد استرالیا ترتیب داده شده بود کشف و ضبط کردند. با کشف این محموله مجموع محموله‌های کشف شده در سال جاری در این کشور به ۲ تن رسیده است.

پاتچارا آنونتاسیلپا، مدیر کل گمرک گفت؛ ۱۳۴ بسته کوچک هروئین به وزن هر کدام ۲/۴ کیلوگرم در داخل کامیون با بار رنگ اکریلیک جاسازی شده بود که به مقصد نهایی استرالیا درراه بود.

وی گفت؛ این مواد مخدر روز دوشنبه کشف شد. بسته های هروئین در ظروف پلاستیکی مربع قرار داده شده بودند که توسط اشعه ایکس غیر قابل تشخیص بود.

ویچای چایمونگکل، دبیرکل دفتر کنترل مواد مخدر گفت، دستگیری یک مظنون که منجر به شناسایی شخصی شد که وی را استخدام کرده و به لائوس گریخته است، شد.

منطقه مثلث طلایی، جایی که مرزهای میانمار، لائوس و تایلند به هم می پیوندند، یک منطقه بزرگ تولید تریاک است که محل بسیاری از آزمایشگاه هایی است که هروئین تولد می‌کنند.

تقریباً همه تولیدات تریاک و هروئین که در میانمار و در منطقه‌ای که عملکرد پلیس در آنجا ضعیف است تولید شده و از طریق لائوس به تایلند قاچاق می شود، جایی که بیشتر آن به مقاصد خارجی از جمله کشور استرالیا منتقل می شود.


بیشتر بخوانید:





4 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.