یک اسرائیلی در تایلند به اتهام اداره مهد کودک غیرمجاز بازداشت شد

به اشتراک بگذارید:

یک زن اسرائیلی به اتهام اداره یک مهد کودک بدون مجوز در جزیره پنگان در استان سورات تانی بازداشت شد. چهار خارجی دیگر نیز به دلیل اشتغال غیرقانونی و تخلفات مرتبط دستگیر شدند.

روز گذشته، ۱۴ مارس، مسئولین محلی، پلیس، ماموران امنیت مرزی، و نمایندگانی از آژانس‌های مربوطه از خانه‌ای در جزیره پنگان بازرسی به عمل آوردند که این ملک به طور غیرقانونی به عنوان مهد کودک برای کودکان خارجی فعالیت می‌کرد.

به گفته مسئولین محلی، در جریان این بازدید، پنج خارجی، سه زن و دو مرد دستگیر شدند. مالک اسرائیلی مهد کودک، سولی شولامیت آوراهام ۵۶ ساله در میان دستگیر شدگان بود. او به جرم تأسیس مهدکودک بدون مجوز، استخدام اتباع خارجی بدون مجوز کار و عدم گزارش اشتغال افراد خارجی به اداره ثبت محلی متهم شده است.

دو مرد، آلون جاکوب ۵۰ ساله اسرائیلی و دنیل استوارت ۳۸ ساله انگلیسی به جرم کار بدون مجوز کار متهم شدند. دو زن دیگر، یک شهروند آفریقایی جنوبی ۴۲ ساله به نام لوئیس سیلیه و شهروند میانماری ۲۸ ساله به نام هلا هلاوین به جرم عدم گزارش محل کار و نوع کار خود به اداره ثبت محلی متهم شدند. تمام بازداشت‌شدگان برای اقدامات قانونی بعدی به پاسگاه جزیره پنگان تحویل داده شدند.

گفته می‌شود، حدود ۲۰ کودک خارجی در این مهد‌کودک نگهداری می‌شدند.

در اقدامات اخیر پلیس تا به حال ده‌ها خارجی دستگیر و تحویل قانون شده‌اند که عمدتا افرادی بودند که بطور غیر قانونی در این کشور مشغول به کار بودند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.