تایلند اولین اینفلوئنسر دیجیتالی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد

به اشتراک بگذارید:

شیوع گسترده کویید ۱۹ تأثیر منفی بر فعالیت مردم جهان گذاشته است، با وجود آن اینفلوئنسرهای مجازی با ورود به عرصه بازاریابی درآمد بسیار بالایی کسب می‌کنند. تایلند با معرفی AI Ailynn، یک انسان متاورس طراحی شده توسط SIA بانکوک، که به عنوان “آژانس اینفلوئنسر دیجیتالی” شناخته می شود، وارد بازی اینفلوئنسر مارکتینگ به سبک SkyNet می شود. AI Ailynn، اولین اینفلوئنسر هوش مصنوعی، با کاربران چت می کند، عکس می گیرد و مردم را در خریدهایشان تحت تأثیر قرار می دهد.

وب سایت سازنده آیلین، او را ۲۱ ساله، ۱۶۵ سانتی متر قد و برون گرا توصیف می کند. او باهوش و سرشار از اعتماد به نفس است و گروه خونی AB دارد. به غیر از این موارد، اطلاعات زیادی در مورد آیلین منتشر نشده است. هدف شرکت سازنده (SIA) جذب برندهایی است که در زمان رونق تبلیغات دیجیتالی، رویکردی منحصر به فرد برای بازاریابی می خواهند. به گفته بانکوک پست، هزینه های تبلیغات مجازی در سال گذشته با ۸ درصد افزایش به ۲۱ میلیارد بات رسید و پیش بینی می شود امسال ۱۱ درصد دیگر افزایش داشته و به ۲۳ میلیارد برسد.

هوش مصنوعی آیلین به مانند لو دو ماگالو (Lu Do Magalu) مشهورترین تأثیرگذار مجازی در جهان، به روند جهانی بازاریابی تأثیرگذار ملحق می شود. لو برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ در صحنه تأثیرگذار مجازی در یوتیوب ظاهر شد و iBlogTV را برای مجله Luiza تبلیغ کرد. او در ویدیوهای جعبه گشایی، بررسی محصولات و سایر فعالیتها در سراسر حساب های رسانه های اجتماعی خود فعالیت می کند. او همچنین به آدیداس در افزایش مشارکت مصرف کنندگان کمک کرده است. لو ۵/۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و ۴/۲ میلیون دنبال کننده در تیک تاک دارد.

گفته می‌شود شخصیت‌های هوش مصنوعی که وجود خارجی نداشته و محدودیتی برای فعالیت در عرصه بازاریابی ندارند، توجه سرمایه‌گذاران و مارک‌های زیادی را به خود جلب کرده است که احتمال می ‌رود در آینده در چندان دور، از رقیبان انسانی‌شان پیشی بگیرند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.