تایلند امیدوار به کسب مدال در پنج رشته ورزشی در المپیک پاریس است

به اشتراک بگذارید:

تایلند امیدوار است در رشته‌های تکواندو، بوکس، وزنه‌برداری، گلف و بدمینتون در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ که از ۲۶ ژوئیه تا ۱۱ اوت در پاریس برگزار می‌شود، مدال‌هایی کسب کند.

تانا چایپراسیت، سرپرست المپیک تایلند در سومین و آخرین رویداد «ملاقات با مطبوعات» در بانکوک در روز جمعه (۲۸ ژوئن) گفت، تایلند از پانیپاک ونگ پاتاناکیت، تکواندو کار برتر جهان در کلاس ۴۹ کیلوگرم بانوان، انتظارات بالایی دارد.

وی افزود، بوکسورهای تایلند باید حداقل دو مدال در المپیک کسب کنند، زیرا امسال تیم بوکس تایلند توانسته است در هشت کلاس وزنی جایگاه‌هایی را کسب کند.

او گفت: ما می‌توانیم در گلف و بدمینتون هم مدال بگیریم.

تانا در نشست مطبوعاتی قبلی که در انجمن وزنه برداری تایلند برگزار شده بود، نسبت به کسب مدال‌های وزنه برداران تایلندی در المپیک پاریس ابراز اطمینان کرده بود.

تانا گفت: «نخست وزیر سرتا تاویسین تأیید کرده است که به هر مدال‌آور المپیک جایزه تعلق خواهد گرفت. او [سرتا] همچنین قول داده است که مدیریت صندوق توسعه ملی ورزش را اصلاح کند تا اطمینان حاصل شود که همه ورزشکاران ملی به درستی پاداش دریافت می کنند.»

در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ فقط پانیپاک ونگ پاتاناکیت در تکواندو در وزن ۴۹ کیلوگرم بانوان و سوداپورن سیسوندی در رشته بوکس در وزن ۶۰ کیلوگرم بانوان به ترتیب مدال طلا و برنز را کسب کردند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.