کاخ سوآن پاکاد در بانکوک

به اشتراک بگذارید:

کاخ سوآن پاکاد (Suan Pakkad Palace) موزه ای تاریخی در بانکوک است که در جاده سری آیوتایا، جنوب فلکه یادبود پیروزی واقع شده است. این موزه پیشتر محل زندگی و خانه شاهزاده چوومبوت (Chumbhotbongs Paribatra) و همسرش بود. آنها با روحیه اشتراک گذاری که داشتند در سال ۱۹۵۲ خانه خود را به موزه‌ای تبدیل کردند.

مجموعه پنج عمارت سنتی موزه، یکی از بهترین نمونه‌ها و شاهکار‌های معماری سنتی در شهر بانکوک است. عمارت لاکی چشمگیرترین بنای این مجموعه است که بیش از ۴۵۰ سال قدمت دارد.

موزه سوآن پاکاد مکانی برای یافتن چشم اندازهایی از تایلند است که مدتها پیش تصور می کردید در بانکوک ناپدید شده اند و جای خود را به ساختمان‌های مدرن و آسمان خراشها داده‌اند. این مکان یک باغ گرمسیری است که دارای حوضچه های آرام است که توسط چندین بنای تاریخی احاطه شده است که هر کدام مملو از هنرهای زیبا، عتیقه جات از جمله سفال های بان چیانگ با قدمت بیش از ۴۰۰۰ سال و عجایب متعلق به شاهزاده و پرنسس چوومبوت است.

این موزه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد ظهر پذیرای عموم بازدیدکنندگان است که می‌توانید با پرداخت حق ورودی ۱۰۰ بات برای هر نفر از این مجموعه غنی دیدن کنید.

تصاویر
موقعیت موزه

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.