وضعیت آلودگی هوا در چیانگ‌مای خطرناک شده است

به اشتراک بگذارید:

به گفته آقای توساپون پوانودوم، معاون استاندار چیانگ‌مای، مسئولان استانی از نزدیک سطوح پی‌ام ۲/۵ را زیر نظر دارد و انتظار می‌رود روز یکشنبه به واحدهای استانی و مؤسسات آموزشی توصیه‌هایی صادر کند تا در صورت عدم بهبود وضعیت هوا، اجازه دهند تا کارکنانشان به صورت دورکاری از خانه کار کنند.

شهر چیانگ‌مای روز گذشته در مه غلیظی از آتش سوزی‌های جنگلی پوشیده شده بود که ساختمان های بلند به سختی از دور دیده می شدند.

یک گردشگر که در حین بازدید از کوه دوئی سوتپ در گلوی خود احساس سوزش کرده بود گفت که اگر از آلودگی هوا اطلاع داشت از این شهر بازدید نمی کرد.

یک معلم در پست فیسبوکی خود گفت که چند دانش‌آموز او در کلاس دچار خونریزی بینی شده اند. این در حالی است که فعالیت‌های خارج از اتاق کلاس لغو شده است، همه دانش‌آموزان همیشه ماسک صورت می زدند و تمام پنجره‌ها بسته نگه داشته می شوند.

دکتر اوپاس کارنکاوین پونگ، دبیر دائمی بهداشت عمومی تایلند گفت، مراکز اورژانس در ۳۹ استان برای ارائه مراقبت‌های پزشکی به افرادی که علائم ناشی از آلودگی هوا نشان می‌دهند، افتتاح شده است.

از ۲۲ نوامبر سال گذشته بیش از ۴۱ هزار و ۸۰۰ نفر برای بیماری‌های مرتبط با آلودگی هوا مانند بیماری انسدادی مزمن ریوی، تحریکات پوستی و عفونت چشم تحت درمان قرار گرفته اند و حدود ۸ هزار نفر در بخش های اورژانس تحت درمان قرار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید:






0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.