زن فرانسوی به اتهام آدم‌ربایی در بانکوک دستگیر شد

به اشتراک بگذارید:

یک زن فرانسوی در هتلی در بانکوک به ظن برنامه‌ریزی برای ربودن دختر یک تاجر سرشناس در ازای دریافت ۲۰۰ میلیون بات دستگیر شد.

به گزارش پلیس، خانم ساندرا کریستینا ماری دیرستن ۴۵ ساله در هتلی در سیلوم در منطقه بنگ راک حوالی ساعت ۱۰ شب پنجشنبه (۱۸ آوریل) بازداشت شده است. او به اتهام تجمع غیرقانونی (اصطلاحی حقوقی است که به گروهی از افراد اطلاق می‌گردد که قصد دارند وضعیت صلح‌آمیز موجود را مخدوش کنند) تحت حکم بازداشت صادر شده از سوی دادگاه کیفری در ۵ آوریل تحت تعقیب بود.

به گفته پلیس، دستگیری در پی شکایت یک تاجر معروف به افسران ایستگاه پلیس تونگ لو در بانکوک صورت گرفت.

بر اساس این شکایت‌نامه، گروهی از اتباع خارجی برای ربودن دختر هفت ساله زن تاجر در ازای دریافت ۲۰۰ میلیون بات، تبانی کرده بودند. پلیس تحقیقاتی را آغاز کرد که منجر به صدور حکم دستگیری برای خانم دیرستن، رهبر ادعایی گروه، شد.

روز پنج‌شنبه، خانم دیرستن در هتلی در سیلوم که با یک مرد لبنانی اقامت داشت، دستگیر شد.

در طول بازجویی، خانم دیرستن همه اتهامات را رد کرد و به پلیس گفت، او یک تاجر است که گفته می شود برای سرمایه گذاری با یک مرد استرالیایی، شوهر تاجر ثروتمند تایلندی، فریب داده شده است.

به گفته مظنون، او حدود ۱۸۵ میلیون بات با استرالیایی که گفته می شود از او کلاهبرداری کرده بود، سرمایه گذاری کرده بود. خانم دیرستن مدعی شد که او از بازپرداخت بدهی‌های خود خوداری می‌کرد که منجر شد شکایتی را به پلیس ارائه کرده و به اشتباه او را به تلاش برای ربودن دخترش متهم کند.

مظنون افزود که او با مرد لبنانی در دبی آشنا شده است.

خانم دیرستن برای تحقیقات بیشتر به ایستگاه پلیس اونگ‌لو در بانکوک تحویل داده شد.

پلیس با اظهارات او متقاعد نشده‌ و شواهد قابل توجهی علیه او به دست آورده است.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.