احتمال لغو طرح گردشگری سامویی پلاس در پی افزایش موارد کرونایی در این جزیره

به اشتراک بگذارید:

روزانه به موارد کرونایی در جزیره سامویی اضافه می‌شود، اگر وضعیت کویید ۱۹ طی ۲ هفته آینده وخیم‌تر شود، طرح گردشگری به اصطلاح «سامویی پلاس» لغو خواهد شد.

یوتاساک سوپاسورن از نهاد گردشگری تایلند می گوید؛ در حال حاضر، این طرح با وجود موارد کرونایی همچنان ادامه دارد. در صورتی که موارد کرونایی در ۲ هفته آینده به بیش از ۲۰ مورد برسد گردشگران ملزم به اقامت در مراکز قرنطینه از پیش تعیین شده خواهند بود.

به گفته راچاپورن پولساوادی از اتحادیه گردشگری جزیره سامویی، در حال حاضر وضعیت کرونا در این جزیره شدید نیست و در صورت وخیم تر شدن وضعیت، با رسیدن موارد بیمارستانی به ۴۰ نفر در ۲ هفته آینده، محدودیت های شدیدتری باید اعمال شود و طرح سامویی پلاس لغو شود. با این حال، وی اضافه می کند که در حال حاضر، بیشتر موارد جدید، محلی است و با گردشگران خارجی مرتبط نیست. تنها ۱ نفر از گردشگران خارجی از مجموع ۷۸ نفر آزمایش کرونای مثبت داشته است.

این جزیره همچنین اقدامات سختی را برای گردشگری داخلی از استان های قرمز تیره و قرمز، که بیشترین میزان آلودگی‌ها را دارند، اعمال کرده است. این موارد شامل ارائه نتیجه منفی کرونا است که افراد واکسینه شده نیز باید ارائه دهند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.