نخست وزیر تایلند از احتمال کاهش محدودیت‌های کرونایی خبر داد

به اشتراک بگذارید:

نخست وزیر پرایوت چان او چا گفت، اگر محدودیت‌های اعمال شده و قرنطینه در کاهش شیوع ویروس موثر باشد، ممکن است برخی از محدودیت های کرونایی ماه آینده کاهش یابد. او می گوید، تا آن زمان همه باید به شدت به قوانین پایبند باشند.

نخست وزیر در یک پست فیس بوکی گفت، با وجود موارد جدید روزانه که از مرز ۲۰ هزار نفر فراتر رفته است، هنوز سیگنال‌های مثبتی وجود دارد که نشان می‌دهد میزان مبتلایان در حال کاهش است که در نتیجه قرنطینه و محدودیت‌های سختگیرانه است که در اواسط ماه ژوئیه اعمال شده است. وی خاطرنشان کرد؛ تعداد بهبودیافتگان کووید ۱۹ از تعداد موارد جدید پیشی گرفته است. با این حال، او اعتراف می کند که نگران میزان مرگ و میر ناشی از کرونا است.

وزارت بهداشت عمومی به این نتیجه رسیده است که اگر دولت کارایی محدودیت‌ها را افزایش دهد، ما می توانیم تعداد مبتلایان و مرگ و میرها را بیش از پیش کاهش دهیم.

وی از مردم خواسته است تا با یکدیگر برای مقابله با شیوع ویروس همکاری کنند و افزود که ممکن است تعداد زیادی بیمار کرونایی بدون علایم وجود داشته باشد که هنوز آزمایش نشده اند. علاوه بر این، حتی افراد کاملاً واکسینه شده نیز می توانند به ویروس کرونا مبتلا شده و آن را منتقل کنند. بنابراین، همه باید از دستورالعمل های ابلاغ شده پیروی کنند.

در خبر دیگری که از بانکوک پست منتشر شده است، گزارش شده است که استرالیا ۲/۸ میلیون دلار استرالیا (بیش از ۶۷/۵ میلیون بات) به تایلند برای مبارزه با همه گیری کرونا کمک خواهد کرد.

در همین حال، ستاد کنترل وضعیت کووید ۱۹ امروز ۲۰ هزار و ۹۰۲ مورد جدید کرونایی و ۳۰۱ مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را گزارش کرده است. در حال حاضر ۲۰۵ هزار و ۹۴۶ نفر در کشور تحت درمان هستند.


بیشتر بخوانید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.