اختلال در اپلیکیشن باعث لغو ثبت نام‌های واکسن شد، وبسایت جدید راه اندازی شد

به اشتراک بگذارید:

وزارت بهداشت عمومی تایلند روز شنبه رزرواسیون‌های واکسن کویید ۱۹ از طریق اپلیکیشن مور پروم (Mor Prom) برای روزهای ۳۰ و ۳۱ ژوئیه به دلیل مسائل فنی لغو کرد.

این وزارتخانه بخاطر مشکل پیش آمده از مردم و کارکنان بیمارستان غذرخواهی کرده و در عوض، به مردم توصیه کرد که برای تزریق واکسن از طریق بیمارستان های سراسر کشور ثبت نام کنند.

در پی خرابی وبسایت‌ها و اشکالات پیش آمده که باعث سردرگمی افراد محلی و خارجی‌ها شده است خبر جدید حاکی از راه‌اندازی وبسایت جدیدی است که این شرایط را به خارجی‌ها نیز فراهم کرده است تا بتوانند برای واکسن ثبت نام کنند.

وزارت امور خارجه با معرفی وبسایت جدید ثبت نام واکسن گفت که در اول آگوست ساعت ۱۱ صبح این وبسایت بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و به اتباع خارجی این اجازه را خواهد داد تا برای ملاقات واکسن، ثبت نام کنند. وبسایت expatvac.consular.go.th با همکاری وزارت بهداشت عمومی، گروه کنترل بیماریها و بخشهای مختلف امور کنسولی ایجاد و راه اندازی شده است.

به گفته مسئولان وبسایت جدید برای همه افراد خارجی ساکن تایلند و بالای ۱۸ سال باز خواهد بود، افرادی که موفق به ثبت نام در طرح واکسیناسیون نشده‌اند میتوانند با مراجعه به این وبسایت ثبت نام خود را نهایی کنند. در صورت بروز هر گونه ایراد می توانید دوباره تلاش کنید تا اینکه با موفقیت این کار را به پایان برسانید.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.