بازگشایی «پَن یا» به روی گردشگران خارجی به ۱۵ آگوست موکول شد

به اشتراک بگذارید:

فرماندار استان پَن یا (Phang Nga)، روز جمعه گفت، بازگشایی این استان به روی گردشگران خارجی که طبق برنامه قبلی برای اول آگوست برنامه ریزی شده بود، به ۱۵ آگوست موکول شد.

به گفته فرماندار، ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ هنوز تاریخ بازگشایی را که قبلاً برای اول آگوست برنامه ریزی شده بود را تأیید نکرده است. دلیل دیگر این است که ادغام استان با بستر ردیابی هنوز کامل نشده است.

به گفته فرماندار، ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ هنوز تاریخ بازگشایی را که قبلاً برای اول آگوست برنامه ریزی شده بود را تأیید نکرده است. دلیل دیگر این است که ادغام استان با بستر ردیابی هنوز کامل نشده است. همچنین، استان در هفته گذشته موارد جدید کرونایی را مشاهده کرده است و بنابراین به زمان بیشتری نیاز دارد تا اقدامات پیشگیرانه بیشتری در این استان اعمال شود.

روز جمعه، پَن یا ۳۷ مورد جدید را گزارش کرد که مجموع مبتلاین کرونایی را از اول آوریل به ۶۴۰ مورد افزایش داده است.

استان پَن یا تخمین زده بود که بیش از ۲۰ هزار گردشگر در اولین ماه بازگشایی از این استان دیدن کنند و بیش از ۲/۶ میلیارد بات درآمد مستقیم و غیر مستقیم برای مشاغل محلی ایجاد کنند.

وزیر گردشگری و ورزش تایلند روز جمعه گفت که این طرح تا زمان تصویب ستاد مدیریت وضعیت کووید ۱۹ به طور موقت به تعویق افتاده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.