اطلاعیه سفارت ایران در تایلند در خصوص واکسن ایرانی برکت

به اشتراک بگذارید:

کانال رسمی تلگرامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند اطلاعیه‌ای در خصوص واکسن کویید ۱۹ ایرانی «کووایران برکت» صادر کرده است که به شرح زیر به حضور هموطنان عزیز مقیم تایلند می‌رسانیم.


با سلام و احترام به هم میهنان گرامی به اطلاع میرساند در پی سوالات متعدد برخی از ایرانیان محترم مقیم تایلند در خصوص امکان تأمین واکسن ایرانی کووایران برکت، نکات ذیل را به استحضار میرساند:

  1. واکسن کووایران برکت که به همت دانشمندان جوان کشورمان تولید شده، پس از طی مراحل آزمایشی، اکنون با مجوز مصرف اضطراری در داخل کشور، در کنار واکسن های خارجی، در حال تزریق به گروه های هدف جامعه است.
  2. مراحل انتشار کامل اسناد علمی و نتایج فازهای تحقیقاتی این واکسن، از سوی تیم تولید کننده در حال طی شدن است و طبیعتاً صادرات آن به سایر کشورها، همانند تمامی واکسن های موجود پس از اخذ کامل تأییدیه های مراجع بهداشتی داخلی، بین المللی و کشور وارد کننده میسر خواهد بود.
  3. با توجه به اعلام مسئولین مربوطه، صادرات این محصول در سال بعدی میلادی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
  4. لذا علی رغم درخواست های موجود و پیگیری های انجام شده، با توجه به موارد گفته شده، در حال حاضر امکان صادرات این محصول از ایران به تایلند وجود ندارد.
  5. سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک در ادامه اقدامات انجام شده تاکنون، کماکان در تلاش است امکان واکسیناسیون تمامی اتباع ایرانی، خصوصاً گروه های دارای اولویت را با استفاده از واکسن های موجود در تایلند فراهم نماید.

برای دریافت آخرین اخبار کنسولی سفارت کشورمان می‌توانید کانال تلگرامی consularbkk را دنبال کنید.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات
رضا
رضا
میهمان
4 مرداد 1400 2:19 ب.ظ

عالی، ممنون بات اطلاع رسانی خوبتون.

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.