جمعیت بی خانمان پاتایا پس از یک سال بدون گردشگر خارجی در حال افزایش است

به اشتراک بگذارید:

افراد بیشتری در خیابان های پاتایا می خوابند. حتی برخی از زنانی که در بارها کار می کنند، در بارهای خالی چادر برپا می کنند تا شب را سپری کنند. کمبود گردشگر خارجی در پاتایا، شهری که در سال ۲۰۱۹ با ۱۰ میلیون گردشگر خارجی به عنوان یکی از ۲۰ شهر پر بازدید جهان شناخته شده بود، منجر به تعطیلی مشاغل وابسته به گردشگری شده است. بسیاری شغل خود و برخی دیگر خانه هایشان را از دست داده اند.

برخی از زنانی که در بارها کار می کردند به خانه های خود در شهرستان‌ها بازگشته اند، اما برخی هنوز در پاتایا ساکن هستند. صاحب یک بار محلی می گوید که به بسیاری از زنان که اکنون بیکار هستند اجازه می دهد تا در بار برای خوابیدن چادر برپا کنند، اما ممکن است لازم باشد که بار را ببندد و زنان را بیرون کنند. او از دولت خواسته است که به کارگران بیکار در طول همه گیری ویروس کمک بیشتری کنند.

طبق اعلام اداره استان چونبوری، بیشتر افراد بی خانمان در پاتایا از کشورهای همسایه کامبوج، لائوس و میانمار هستند. بسیاری از مهاجران بی خانمان به دلیل ادامه وضعیت کرونا شغل خود را از دست داده و قادر به بازگشت به کشور خود نیستند. تعدادی از آنها در صنعت خدمات مهمان نوازی کار می کردند که به دلیل کمبود گردشگر و محدودیت های سخت کرونایی آسیب دیده اند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.