پزشک تایلندی؛ ۷۰ درصد کرونای شناسایی شده در تایلند از نوع دلتا است

به اشتراک بگذارید:

یکی از برترین ویروس شناسان تایلند این هفته دوباره در رسانه‌های تایلند ضاهر شده است. این بار، دکتر یونگ پووراوان خبرهایی با ادعای اینکه ۷۰ درصد از موارد جدید کویید ۱۹ در تایلند از نوع دلتا است، منتشر کرده است.

دیروز، دکتر یونگ با ارسال پستی در صفحه فیس بوک خود گفت که نوع دلتا برای اولین بار در بین کارگران ساختمانی شناسایی شد. وی ادامه داد که گسترش نوع آلفا که از منطقه تونگ لو در بانکوک نشأت گرفته بود را دوباره مورد بررسی قرار داده است و اینکه چگونه موج دیگری از طریق کارگران مهاجر برمه ای از ساموت ساکون به راه افتاد را مطالعه می‌کند. این پزشک در پست خود هشدار داده است، افرادی که به نوع دلتا آلوده شده اند، به دلیل قابلیت انتقال راحت آن، قابل رد یابی و تشخیص نیست که از کجا آن ویروس را دریافت کرده‌ است.

او می گوید که شیوع ویروس روز به روز در حال افزایش است و به همه توصیه می کند در اقدامات پیشگیرانه خود در مورد کرونا کوشا باشند. به عنوان مثال، وی پیشنهاد می کند اگر نیازی به بیرون رفتن نیست، این کار را نکنید.

گزارش آخرین آمار رسمی کرونا ساعاتی پیش منتشر شد که بر اساس آن دیروز ۳ ژوئیه موارد مبتلایان جدید ۵۹۱۶ نفر گزارش شده است که ۶ مورد آنها موارد وارداتی بوده‌اند. طبق این گزارش ۴۴ مورد فوتی ثبت شده است که کل آمار فوت شدگان در این کشور را به ۲۲۲۶ مورد افزایش داده است.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.