پوکت به حالت آماده باش درآمد

به اشتراک بگذارید:

جزیره پوکت پس از ورود یک مسافر آلوده به ویروس کرونا که توسط هواپیمایی تای اسمایل از طریق فرودگاه سوارنابوم بانکوک وارد این جزیره شده بود، به حالت آماده باش در آمد.

به تمام مسافران پرواز WE201 که در ساعت ۷:۰۴ صبح روز پنجشنبه اول ژوئیه از فرودگاه بین المللی سوارنابوم بانکوک حرکت کردند، گفته شده است که برای آزمایش کویید ۱۹ به نزدیکترین بیمارستان یا مرکز بهداشت خود مراجعه کنند.

مقامات استان پوکت همچنین روز شنبه با انتشار بیانیه ای از طریق صفحه فیس بوک خود، از کسانی که از ۲۵ تا ۲۹ ژوئن از شعبه‌های مرکز خرید سنترال فلورستا و استارباکس مرکزی پوکت بازدید کرده‌اند خواست تا وضعیت خود را برای غربالگری گزارش دهند.

بسیاری از شهروندان اینترنتی، مقامات استان را به دلیل عملکرد کندشان در جهت هشدار برای بازدیدکنندگان این مکان‌ها مورد انتقاد قرار داده و خاطرنشان کردند که مشتریان آلوده به ویروس پیشتر از ۲۵ ژوئن از این مراکز دیدن کرده‌اند، اما دولت چند روز بعد در روز شنبه این هشدار را صادر کرده‌ است. آنها اشاره کردند که ممکن است بسیاری از آنها پوکت را ترک کرده باشند.

جزیره پوکت چند روز پیش اول ژوئیه ورود گردشکران خارجی از ۶۶ کشور را بلامانع اعلام کرده و در‌های خود را به روی گردشگرانی که کاملاً واکسینه شده‌اند را باز کرد. مناطق گردشگری بعدی که قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئیه برای مسافران خارجی بازگشایی شود، جزایر سامویی، پنگان و تائو در جنوب استان سورات تانی هستند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات
رضا
رضا
میهمان
13 تیر 1400 4:00 ب.ظ

این ویروس حالا حالا از بین نمیره. خدا بر باعث و بانیش لعنت کنه

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.