پارک یادبود پادشاه راما دوم در استان ساموت سونکرام

به اشتراک بگذارید:

موزه پادشاه راما دوم و یک خانه بزرگ سنتی در محوطه پارک به افتخار پادشاه راما دوم ساخته شده است و توسط بنیادی تحت حمایت سلطنتی اداره می شود. پادشاه راما دوم به دلیل مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری تایلند از طرف یونسکو جایزه شخصیت های جهانی را دریافت کرد و دستاوردهای او در این مجموعه تجلیل می شود.

موزه پادشاه راما دوم، متشکل از چهار ساختمان، مصنوعاتی از دوران اولیه راتاناکوسین، مبلمان خانگی پادشاه راما دوم را در خود جای داده است و سبک زندگی تایلندی ها را در دوران حکومت آن پادشاهی به نمایش می گذارد.

در نزدیکی آن، یک تئاتر در محیط باز و یک باغ گیاه شناسی وجود دارد، جایی که گیاهان ذکر شده در ادبیات تایلندی کشت می شوند. یک مغازه محصولات محلی و نهال های جوان را برای کسانی که مایل به پرورش گیاهان در خانه هستند، عرضه می شود.

این پارک یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید با فرهنگ اصیل این کشور آشنا شوید، اگر علاقه‌مند به تاریخ و فرهنگ شناسی هستید بازدید از این مجموعه را توصیه می کنیم. این پارک همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر برای بازدید عموم باز است و می توانید با پرداخت حق ورودی ۲۰ بات برای بزرگسالان و ۵ بات برای کودکان از این مجموعه دیدن کنید.

تصاویر
موقعیت پارک

بیشتر ببینید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.