جزایر رایانگ در استان تراد

به اشتراک بگذارید:

جزایر رایانگ (Ko Rayang) در استان تراد شامل دو جزیره با نام های جزیره رایانگ نای و جزیره رایانگ نوک است که در جنوب جزیره معروف چانگ (Ko Chang) و کمی در غرب جزیره ماگ (Ko Mak) واقع شده است.

از ساحل جزیره ماگ با کرایه کردن قایق و یا کایاک می توانید در عرض ۱۵ دقیقه به جزایر رایانگ برسید. در هنگام پایین بودن سطح آب می توانید با پای پیاده نیز این مسافت را طی کنید.

جزیره رایانگ نای در حال حاضر در مالکیت بخش خصوصی است و برای بازدید هزینه ۱۰۰ باتی را باید پرداخت کنید. دنیای زیر آب و صخره های مرجانی در اطراف جزیره رایانگ از نظر زندگی دریایی چندان غنی نیست، اما با این وجود یکی از بهترین آبهای محلی محسوب می شود. بهترین مکان ها برای غواصی با کمی فاصله در غرب و جنوب جزیره واقع شده است.

قسمت شمالی جزیره رایانگ نای با ساحل سفید و آب‌های زلال، مکان مناسبی برای تعطیلات خانوادگی است که مجهز به خانه‌های ییلاقی، یک رستوران و امکاناتی برای فعالیت های آبی است. استراحت در زیر سایه درختان در ساحل این جزیره بسیار آرامبخش است. اگر دنبال هیجان هستید، می توانید در تور والیبال ساحلی شرکت کنید و یا جزیره ریانگ نوک که در چند صد متری جزیره رایانگ نای واقع شده است، بازدید کنید.

تصاویر
موقعیت جزیره

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.