مالین از پوکت، برنده ملکه زیبایی تایلند شد

به اشتراک بگذارید:

مالین “لین” چارانان، دختر زیبای اهل پوکت، روز شنبه (۶ آوریل) در مرکز خرید براوو بی‌کی‌کی در بانکوک برنده مسابقه ملکه زیبایی تایلند برای سال ۲۰۲۴ شده و تاج خود را روی سر برد.

مالین دو رگه (تایلندی، سنگاپوری) نماینده تایلند در مسابقات Miss Grand International 2024 خواهد بود که قرار است در اکتبر سال جاری در میانمار برگزار شود.

او موفق به دریافت جوایز تاج به ارزش ۱/۲ میلیون بات و جایزه نقدی ۱/۵ میلیون بات شد.

کانپاساپورن از پاتوم تانی، کیتیاپورن از چومپون، تانسیتا از لمپنگ و اورتای از استان ماها ساراکام به ترتیب دوم و چهارم شدند.

مالین با پاسخ به این سوال که “اگر فرصتی داشته باشید که در مورد ارتقای قدرت نرم تایلندی به نخست وزیر سرتا تاویسین بگویید، کدام قدرت نرم را انتخاب می کنید و چرا؟”

او گفت: “می‌خواهم به دولت تایلند بگویم که قدرت نرم ما امسال ملکه زیبایی است، زیرا این یک مسابقه بین‌المللی است و ما مجبور نیستیم ۸۰ شرکت‌کننده دیگر را مجبور کنیم که زبان یا سنت‌های تایلندی را یاد بگیرند.”

وی افزود: “نکته دیگر این است که همه حامیان مسابقه محصولات تایلندی را خواهند شناخت، به ویژه رب فلفل ماهی گورامی که هر سال به عنوان محصول پرفروش معرفی می‌شود.”

مالین ۲۷ ساله با مدرک لیسانس از دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی دانشگاه تاماسات فارغ التحصیل شده است. او به عنوان اینفلوئنسر و مدیر عامل یک شرکت لوازم آرایشی فعالیت می‌کند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.