کلیپ‌های برتر مرتبط با جشن سونکران تایلند جایزه دریافت خواهند کرد

به اشتراک بگذارید:

سازمان گردشگری تایلند جوایزی به ارزش بیش از نیم میلیون بات برای تولید محتوا‌های ویدیویی و انتشار آن در شبکه اجتماعی تیک‌تاک که جشن سنتی سونکران ۲۰۲۴ را منعکس می‌کنند، در نظر گرفته است.

سازمان گردشگری با شعبه تایلند تیک‌تاک برای سازماندهی کمپین “سونکران ۲۵۶۷” همکاری می کند که به ترویج زیبایی سنت‌های فرهنگی تایلند می‌پردازد. سازمان گردشگری گفت که این کمپین بر ایجاد تجربه مثبت برای گردشگران بین‌المللی و تشویق آنها به سفر به تایلند، تمرکز دارد.

این سازمان از گردشگران تایلندی و بین‌المللی دعوت می‌کند تا از طریق رویداد «سونکران ۲۵۶۷» تحت عنوان «Instant Happiness at Songkran» به معرفی سنت‌های فرهنگی تایلند و انتشار تجربیات مثبت سفر خود بپیوندند.

سازمان گردشگری افزود:‌ علاقه‌مندان برای شرکت در این کمپین می‌توانند محتوای ویدیویی تولید کنند که تایلند را از بعد گردشگری جذاب، و جشن‌ آب و یا سونکران را به عنوان لحظه‌ شادی فوری سونکران معرفی می‌کند. سپس محتوای تولید شده را در کانال شخصی خود در شبکه اجتماعی تیک‌تاک با هشتگ‌های #Songkran2024، #สงกรานต์2567، #InstantHappinessatSongkran، #สุขทันทีที่เที่ยวสงกรานต์، #TikTokTravels و #TikTokพาเที่ยว به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که برای شرکت داده شدن در این مسابقه، محتوای منتشر شده باید به صورت عمومی نشر شده باشد. شرکت‌کنندگان شانس برنده شدن جوایز به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار بات را خواهند داشت.

مسابقه تا ۱۹ آوریل ادامه خواهد داشت. انتخاب بر اساس کلیپ‌هایی خواهد بود که بیشترین بازدید و لایک را داشته باشند که قوانین مشخص شده را رعایت کنند. لیست ۳۸ برنده خوش شانس در تاریخ ۷ می از طریق پلتفرم تیک‌تاک اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.