نخست وزیر اعلام کرد که تایلند ظرف ۱۲۰ روز مجدداً بازگشایی می شود

به اشتراک بگذارید:

نخست وزیر پرایوت چان‌اوچا در سخنرانی عصر روز چهارشنبه، ۱۶ ژوئن اعلام کرد که تایلند باید ۱۲۰ روز دیگر، که مصادف با ۱۴ اکتبر است، بازگشایی شود، علی رغم کند بودن توزیع واکسن و افزایش موارد کرونایی، به نظر می رسد این سخنرانی تغییر موضع دولت از تلاش برای ریشه کن کردن کویید ۱۹ در تایلند از طریق کنترل شیوع و واکسیناسیون جمعیت به پذیرش حضور طولانی مدت ویروس و متعادل سازی خطرات با نیاز حرکت رو به جلو است.

نخست وزیر گفت اعلام کرد؛ ما باید قبول کنیم که ویروس کویید ۱۹ برای مدتی در جهان و تایلند وجود خواهد داشت. نمی توانیم منتظر بمانیم تا زمانی که همه افراد با ۲ دوز، واکسینه شوند یا دنیا عاری از ویروس باشد تا مرز‌ها باز شوند. ما باید آماده باشیم تا با مقداری خطر زندگی کنیم و فقط سعی کنیم آن را در سطح قابل کنترلی نگه داریم و به افراد اجازه دهیم که زندگی خود را تأمین کنند.

نخست وزیر پرایوت در مورد پیشرفت در زمینه تهیه واکسن، تولید و توزیع آن ستایش کرد و اشاره کرد که گفتگو‌ها برای تامین ۶ واکسن مدرنا، جانسون و جانسون، سینوفارم، آسترازنکا، سینواک و فایزر با قرارداد‌ ۱۰۵/۵ میلیون واکسن در حال انجام است که طبق برنامه پایان سال دریافت خواهد شد.

نخست وزیر پرایوت سخنرانی را با تقدیر و تشویق از کارکنان بهداشت عمومی، داوطلبان محلی بهداشت و سایر افرادی که برای مقابله با کویید ۱۹ بی وقفه تلاش کرده اند، خاتمه داد.






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.