پروژه تخریب ساختمانی در بانکوک حادثه‌ساز شد

به اشتراک بگذارید:

ردیفی از ساختمان‌های تجاری چهار طبقه در بانکوک در جریان پروژه تخریب در روز چهارشنبه (۸ می) با مشکل مواجه شده و روی جاده‌ و خانه‌های مجاور فرو ریخت. این حادثه آسیب جانی نداشته است.

پلیس گفت، این حادثه در ساعت ۱۰:۲۳ صبح در کوچه ۹۳ خیابان جاران‌سانیتوونگ (Charansanitwong) در منطقه بنگ‌پلات (Bang Phlat) بانکوک رخ داد.

سرکارگر این پروژه گفت که کارگرانش در حال تخریب یک ردیف هفت واحدی از ساختمان‌های تجاری بودند که توسط شهرداری کلانشهر بانکوک برای ساخت پل هوایی مصادره شده بود.

سرکارگر گفت، راننده بولدوزر سعی می کرد فروریزی ساختمان‌ را به سمت فضای سمت راست هدایت کند که به علت قدرت ریزش بالا این ساختمان به سمت چپ و بر روی خانه‌های مجاور فرو ریخت.

سرکارگر گفت که کارگرانش قبلاً ۱۴ واحد از ساختمان‌های تجاری دیگر را در این منطقه بدون حادثه تخریب کرده‌اند و عملیات تحت نظر یک مهندس بوده است.

صاحب ۶۵ ساله یک مغازه خشکشویی در نزدیکی محل تخریب گفت، پیمانکار در ساعت ۸ صبح در مورد تخریب ساختمان به او اطلاع داده بود.

او گفت که صداهای بلندی شنیده است که باعث شد بیرون فرار کند که پس از آن گرد و غبار ناشی از سقوط ساختمان را می‌بیند. به گفته او، سقف خانه‌اش آسیب دیده و گرد و غبار روی وسایل و لباس‌های مشتریانش ریخته شده است.

وی گفت که پیمانکار از او و همسرش خواسته است که به طور موقت از آنجا خارج شوند و قول داده است که غرامت بپردازد.

در همین حال، مدیر منطقه بنگ‌پلات دستور داده است تخریب به مدت هفت روز متوقف شود تا پیمانکار اقدامات ایمنی را انجام دهد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.