تراد یاقوت تایلند

به اشتراک بگذارید:

تراد (Trat) پایتخت استان شرقی تایلند و هم مرز با کامبوج است و به دلیل وجود معادن و تجارت یاقوت شهرت جهانی دارد. آثاری باستانی از قرن ۱۷ در این منطقه یافت شده است. تراد با گستره ای از سواحل نقره‌فام و جزایر خود و همچنین همجواری با رشته کوههای کائوبانتات (Khao Banthat) برای علاقه‌مندان و عاشقان طبیعت بهشتی کم نظیر است. ماهیگیری و میوه‌داری شغل مرسومی در این منطقه است. اینجا همچنین خاستگاه پارک ملی دریایی و صخره‌های مرجانی کم نظیر با سواحل یگانه است.

سواحل متعدد این منطقه دست‌نخورده در کنار منطقه مشهور کائوچانگ طی سفرهای دریایی جزایر مانک توقفگاهی جالب و دل چسب به شمار میرود. شما میتوانید به جزیره کود (Koh Kood) بروید. آن چیزی که جزیره کود را از سایر جزایر تایلند متمایز میکند ترکیبی از سواحل، آبشارها و کوههاست که برای مسافران مجموعه‌ای از فعالیتهای متنوع دریایی را ممکن میکند. جزیره کرادا (Koh Kradad) مکان بعدی است که ساکنان این جزیره کم جمعیت گله آهوهای در معرض خطر را به چند برابر پرورش داده‌اند.

سفر در گستره کانال و نواحی ساحلی، شما را با روستاهای فراوانی مواجه میکند که سبک زندگی منحصر به فرد خود را دارند. روستای بان نم چیو (Ban Nam Chiew) از همین مکانهای منحصر به فرد است که اهالی کلاه لبه بلند و آفتابگیر مشهوری با نام نگپو (Ngop) را میبافند.

تصاویر
موقعیت جغرافیایی

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.