انتقال ۵ هزار حیوان در پی تعطیلی دائمی باغ وحشی در تایلند

به اشتراک بگذارید:

باغ وحش ببر سریراچا در استان چونبوری، تایلند روز سه شنبه در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد، بیش از ۵۰۰۰ حیوان در این باغ وحش پس از تعطیلی دائمی به زودی به مکان دیگری منتقل می شوند.

این باغ وحش پس از ۲۴ سال فعالیت، یکی ازجاذبه گردشگری شناخته شده استان بود که به دلیل وخامت اوضاع اقتصادی مجبور به تعطیلی شد و موج سوم کویید ۱۹ به شدت بر درآمد آن تأثیر گذاشت.

در این پست فیس بوکی آمده است: همه حیوانات باغ وحش متعلق به شرکت Sriracha Crocodile Farm and Product Ltd که شامل ببر، تمساح، فیل، شتر، آهو، اسب های مینیاتوری و غیره هستند. برخی از آنها فروخته شده شده و برای صاحبان جدید ارسال خواهد شد. حیوانات باقیمانده که بیش از ۵ هزار هستند، به قطعه زمینی که متعلق به این شرکت است منتقل خواهند شد.

این پست اضافه می کند، اگرچه آینده هنوز نامشخص است، این شرکت امیدوار است که با بهبود اوضاع و بازگشت سرمایه گذاران، بتواند باغ وحش را دوباره در چونبوری یا استان دیگری بازگشایی کند.

این باغ وحش در سال ۲۳ آوریل ۱۹۹۷ در زمینی به وسعت ۲۵۰ رای افتتاح شد که عنوان بزرگترین مجموعه در جهان را گرفت که ببر‌های بنگال را پرورش می‌داد. در این باغ وحش علاوه بر ببر، بسیاری از حیوانات از جمله تمساح، فیل و خوک نیز نمایش های استعداد برگزار می کردند. همچنین بخش هایی برای نمایش شتر، گوزن لکه دار، خرگوش و غیره نیز وجود داشت.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.