نخست وزیر تایلند به منظور ترویج گردشگری از استان‌های جنوبی بازدید می کند

به اشتراک بگذارید:

نخست‌وزیر تایلند آقای سرتا تاویسین قرار است هیئتی را در یک تور سه روزه از ۲۷ تا ۲۹ فوریه برای ترویج گردشگری در استان های مرزی جنوبی تایلند هدایت کند، رویدادی با عنوان “با تمام قلب خود به جنوب سفر کنید”. این سفر با هدف تقویت فعالیت‌های گردشگری و پویایی اقتصادی در استان های پاتانی، یالا و ناراتیوات انجام می شود.

این تور قرار است در پاتانی آغاز شود، جایی که نخست وزیر بازار‌های محلی را بررسی و با رهبران و ساکنان محلی تعامل خواهد داشت. برنامه سفر او شامل بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری کلیدی، مانند معبد تاریخی Baan Khun Phithak Raya و معبد مهم فرهنگی Leng Chu Kiang، همراه با شرکت در جشنواره گردشگری پاتانی آسه‌آن ۲۰۲۴ است.

روز بعد، در استان یالا، برنامه‌های نخست وزیر شامل بازدید از پارک یادگیری یالا و بازرسی از ابتکارات محلی برای ترویج تخصص‌های منطقه‌ای خواهد بود.

این بازدید در استان ناراتیوات به پایان می رسد، جایی که نخست وزیر قصد دارد از موزه میراث فرهنگی اسلامی بازدید کرده و با کمیته اسلامی محلی تعامل کند. وی همچنین در مورد استراتژی‌های توسعه بیشتر گردشگری در این استان‌ها بحث و گفتگو خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.