تسلا مدل ۳ پرفورمنس را در تایلند عرضه می‌کند

به اشتراک بگذارید:

تسلا مدل ۳ پرفورمنس جدید، که قدرتمندترین مدل ۳ تولید شده تا امروز است. با قیمت رقابتی ۲/۱۴۹/۰۰۰ میلیون بات، استاندارد جدیدی در نوآوری خودروهای الکتریکی ایجاد می کند.

تسلا مدل ۳ پرفورمنس جدید، با توان ۵۱۰ اسب‌بخار و گشتاور ۷۴۰ نیوتن‌متر رونمایی شده است. این خودرو توانایی شتاب‌دهی از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در ۲/۹ ثانیه دارد، این در حالی است که مدل قبلی ۳/۱ ثانیه بوده است. حداکثر سرعت این مدل نیز ۲۶۲ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

به‌روزرسانی‌های ارائه شده در مدل جدید تسلا، تنها به افزایش سرعت و قدرت محدود نمی‌شود. تسلا در سیستم تعلیق نیز به‌روزرسانی‌هایی انجام داده است تا کنترل بدنه خودرو بهبود یابد. همچنین، حالت ردیابی (Track Mode) جدید همراه با دمپرهای تطبیقی معرفی شده است.

علاوه بر این، مدل جدید تسلا ترمزهای جدید با کارایی بالاتر و حساسیت بیشتر و همچنین اضافه کردن رینگ‌های جدید ۲۰ اینچی و سبکتر جزو ارتقا‌های این مدل تسلا هستند.

از لحاظ مشخصات ظاهری، مدل ۳ پرفورمنس دارای یک اسپویلر فیبر کربن براق است که نه تنها به زیبایی آن می افزاید، بلکه با ایجاد نیروی رو به پایین ضروری، پایداری در سرعت بالا را نیز بهبود می بخشد.

در تسلا مدل ۳ پرفورمنس، سیستم کمک خودران کامل به‌عنوان یک گزینه اضافی با هزینه ۸ هزار دلار (حدود ۳۰۰ هزار بات) ارائه می‌شود. همچنین، رنگ‌هایی همچون آبی دیپ متالیک و قرمز اولترا نیز با افزایش قیمت ۱ تا ۲ هزار دلاری نسبت به رنگ‌های دیگر در دسترس هستند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.