دولت تایلند قوانین ورود برای خارجیان را تسهیل می کند، آزمایش آنتی ژن ممکن است جایگزین آزمایش پی سی آر شود

به اشتراک بگذارید:

دولت تایلند با پیش بینی ورود تعداد بیشتری از مسافران بین المللی در ماه های آینده، در حال بررسی الزامات ورودی است که در حال حاضر اعمال می ‌شود. مقامات ممکن است آزمایش پی سی آر را با کیت های تست آنتی ژن جایگزین کنند که این قوانین می تواند برای افرادی که به اندازه کافی بدشانس هستند که در طول پرواز خود در نزدیکی فرد آلوده به ویروس نشسته اند، راحت تر شود. هر گونه اصلاح قوانین فعلی نیاز به تایید کمیته ملی کنترل بیماری های واگیردار و ستاد مدیریت وضعیت کویید ۱۹ خواهد داشت.

یوتاساک سوپاسورن از سازمان گردشگری تایلند گفت، مدت زمان لازم برای دریافت نتایج آزمایش پی سی آر می‌تواند منجر به جایگزینی این روش با روش های دیگر شود تا روند ورود مسافران در ماه‌های آینده بهتر مدیریت شود. او افزود که ستاد مدیریت کرونا همچنین این قانون را بررسی خواهد کرد که در حال حاضر مسافرانی را که در دو ردیف پشت یا جلوی یک مسافر آلوده به ویروس نشسته اند باید به مراکز قرنطینه منتقل شوند. بر اساس گزارش بانکوک پست، مقامات در حال بررسی تغییراتی هستند که تنها افرادی که در کنار مسافر آلوده می‌نشینند قرنطینه می‌شوند، یعنی حداکثر دو نفر برای هر بیمار.

در همین حال، افراد آلوده که علائم خفیف یا بدون علائم مثبت هستند، لازم نیست برای درمان به بیمارستان منتقل شوند، در عوض می‌تواند به جای آن قرنطینه ۱۰ روزه داده شود که پیشتر ۱۴ روز بوده است.

ماریسا سوکوسول نوباکدی، از اتحادیه هتل های تایلند گفت؛ اگر تعداد مسافران خارجی همچنان در حال افزایش باشد، مشکلاتی از قبیل ازدحام در فرودگاه و کمبود وسایل نقلیه برای ترانسفر فرودگاهی ممکن است ایجاد شود. در حال حاضر تنها شرکت‌های حمل و نقل با گواهی SHA Plus می توانند مسافران ورودی را به محل اقامت آنها منتقل کنند.

او می‌افزاید؛ اگرچه هتل‌های بیشتری در بانکوک گواهینامه SHA Plus را دریافت کرده‌اند و از اقامت اجباری یک شبه برای طرح Test & Go بهره‌مند شده‌اند، هتل‌های مناطق دیگر مانند پاتایا و هوآهین هنوز کمتر از حد انتظار میهمان دارند. پیشنهاد اقدامات غربالگری جدید که به هیچ دوره انتظاری نیاز ندارد، فرصت های بیشتری را برای هتل ها در همه جا فراهم می کند زیرا گردشگران می توانند مستقیماً به مقصد مورد نظر خود سفر کنند.


بیشتر بخوانید:





5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.