با تولید محتوا در مورد تایلند برنده جایزه ۲ میلیون باتی شوید

به اشتراک بگذارید:

سازمان گردشگری تایلند از مسافران دعوت می کند تا محتوای ویدیویی معنادار با موضوع سفر در تایلند تولید کنند و در شبکه اجتماعی تیک‌تاک پست کنند تا جوایزی به ارزش ۲ میلیون بات دریافت کنند.

سازمان گردشگری کمپین “Amazing Thailand Passion Ambassador” را روز جمعه (۱۹ ژوئن) با همکاری تیک‌تاک تایلند برای ترویج گردشگری داخلی معرفی کرد.

تاپانی کیاتپایبول، مدیر کل سازمان گردشگری تایلند گفت، این کمپین با هدف ترویج استان‌های گردشگری اولیه و ثانویه در تمامی پنج منطقه تایلند به منظور برجسته کردن پتانسیل این کشور به عنوان یک مرکز گردشگری منطقه‌ای راه‌اندازی شده است.

او گفت: «با بهره‌گیری از قدرت تأثیرگذاران (اینفلوئنسرها) اینترنت و افراد صاحب‌نظر، ما از مسافران دعوت می‌کنیم تا داستان‌های هیجان‌انگیزی درباره سفر به تایلند به شیوه‌ای معنی‌دار تعریف کنند تا بینندگان را تشویق کنند که راه آنها را دنبال کنند.»

شرکت‌کنندگان باید محتوای ویدئویی تولید کرده و آن را در حساب تیک‌تاک خود پست کنند، پست را به صورت عمومی تنظیم کرده و هشتگ‌های #AmazingThailandPassionAmbassador #AmazingThailand و #PassionAmbassador را اضافه کنند تا شانس برنده شدن جوایز مجموعاً ۲ میلیون بات را داشته باشند.

این کمپین از ۱ تا ۳۱ ماه اوت اجرا خواهد شد. ۸۰ ویدیویی که بیشترین تعامل را داشته باشند، برنده ووچرهای مسافرتی از طرف سازمان گردشگری خواهند شد و دو هزار ویدیوی برتر بر اساس میزان بازدید، هر کدام یک هدیه رایگان دریافت خواهند کرد.

برندگان در ۱۵ سپتامبر از طریق صفحه فیسبوک تایلند شگفت‌انگیز (Amazing Thailand) اعلام خواهند شد.


بیشتر بخوانید:






0 0 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.