پارک آبی بلک مانتین در هواهین

به اشتراک بگذارید:

پارک آبی بلک مانتین (Black Mountain) یا کوه سیاه یکی از خیره کننده‌ترین و مدرن‌ترین پارک‌های آبی تایلند است. این پارک مساحتی در حدود ۵۵ هزار مترمربع دارد که در یک چشم انداز وسیع در آغوش کوه، در ۱۰ کیلومتری شمال شهر ساحلی هوآهین قرار دارد.

این پارک دارای ۹ سرسره مختلف، یک استخر موج، رودخانه تنبل، استخر ساحلی، استخر بچه ها و بسیاری گزینه‌های دیگر که شرایط را برای شما فراهم می‌کند که یک روز به یاد ماندنی و سرگرم کننده را در کنار خانواده خود سپری کنید.

بیشتر قسمت‌های پارک دارای فضاهای باز است، درخت‌ها و سرسبزی چشم انداز زیبایی را ایجاد کرده است. نه سرسره آبی با هم گروه بندی شده اند، بنابراین برای استفاده کردن هر کدام از آنها نیازی به طی مسافت طولانی برای دسترسی به آنها نخواهید داشت. برخی از آنها برای سرعت ساخته شده اند، با لوله های باریک و بلند که مستقیماً به سمت پایین به استخر آب سقوط می‌کند، در حالی که برخی دیگر قبل از اینکه شما را به بیرون پرت کند، دور خود می چرخاند.

استخر آبگرم و استخر چشمه مکانی برای استراحت و رفع خستگی از تمام فعالیت هایی که موجب بالا رفتن آدرنالین شما شده است میباشد. استخر موج، موج های زیادی را در هر ۲۰ دقیقه یک بار به وجود می آورد و استخر ساحلی نیز مانند ساحل طبیعی است.

هنگام ورود به پارک، یک کیف کوچک ضد آب و یک دستبند الکترومغناطیسی دریافت می کنید که کلید کمد شما برای قرار دادن وسایلتان است. از دیگر امکانات این پارک آبی می توان به رستورانهایی با غذاهای آسیایی و غربی، فروشگاه سوغاتی و اتاق کمک های اولیه اشاره کرد.

پارک آبی بلک مانتین همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است. هزینه ورودی این پارک برای بزرگسالان و کودکان به ترتیب ۴۵۰ و ۲۲۵ بات (آخرین و بروزترین قیمت بلیط‌ را از وبسایت این مجموعه استعلام کنید) است. توصیه می‌شود، برای محافظت از خود کلاه همراه داشته باشد و از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

تصاویر
موقعیت پارک

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.