احتمال حضور مجدد ایران در تورنمنت فوتسال تایلند

به اشتراک بگذارید:

سید محمد ناظم الشریعه در گفت گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: پنجمین اردوی خود را پشت سر گذاشتیم و خدارا شکر بازیکنان در شرایط خوبی قراردارند. در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد بازیهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: اطلاع دارید که به دلیل شرایط ویروس کرونا بیشتر بازی‌های دوستانه تیم ملی لغو شده است. البته سراجی بعد از اخذ حکم سرپرستی کمیته فوتسال از فدراسیون فوتبال به شدت در حال مکاتبه با کشورهای مختلف جهت بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی است. جا دارد یک خسته نباشید به وی بگویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: طبق برنامه قرار بود هفته آینده تورنمنت شیراز را برگزار کنیم که این تورنمنت لغو شد. طبق نظر کادر فنی هفته آینده با رعایت کلیه استاندارها و قوانین بازی، یک مسابقه درون تیمی برگزار می کنیم تا کادر فنی بهتر بتواند بازیکنان را ارزیابی کنند.

ناظم الشریعه در پاسخ به سوالی در مورد حضور تیم ملی در تورنمنت تایلند اظهار داشت: با توجه به اینکه تاریخ این تورنمنت به تعویق افتاده و قرار است از 3 الی 9 مرداد در تایلند برگزار شود، آمادگی خود را در صورت برگزاری تورنمنت در این تاریخ اعلام کردیم و کمیته فوتسال هم در حال برنامه ریزی جهت حضور در این مسابقات است.

منبع: خبرگزاری مهر


بیشتر بخوانید:





4.5 2 رای ها
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.