جزیره چانگ در استان تراد

به اشتراک بگذارید:

جزیره چانگ (چانگ به معنی فیل) دومین جزیره بزرگ تایلند و مقصد اصلی گرشگرانی است که از پارک ملی دریایی کوه چانگ که شامل ده‌‌ها جزیره بکر است، دیدن می‌کنند. جزیره چانگ در استان تراد در حدود ۳۰۰ کیلومتری شرق بانکوک واقع شده است که دسترسی به آن راحت بوده و در کمترین زمان ممکن می‌توانید خود را از پایتخت به این جزیره زیبا برسانید. این جزیره با حدود ۷۰ درصد از جنگل های بارانی دست نخورده و ساکنان دائمی این جزیره که به تدریج با افزایش توسعه و پیشرفت آن در دهه گذشته شاهد گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان حتی توریست‌های تایلندی شده‌اند.

کوه چانگ اکنون فقط ۱۵ دقیقه با ترمینال کشتی در تراد فاصله دارد که از هر زمان دیگری به راحتی قابل دسترسی است. این جزیره با داشتن طیف گسترده ای از گزینه‌های اقامتی مقرون به صرفه و سواحل بی نظیر و آرام بسیاری که با آب زلال و شفاف احاطه شده اند، همچنان یک مکان رویایی برای مسافران و خانواده‌های با بودجه مسافرتی کم است.

این جزیره علاوه بر طبیعت بکر و دست نخورده‌ای که دارد، پناهگاه حیوانات وحشی از جمله پرندگان بومی، مارها، گوزن ها و حتی تعدادی فیل می‌باشد. غواصی، کمپینگ و پیاده روی در جنگل چندین مورد از فعالیت‌هایی هستند که در سفر خود به این جزیره می‌توانید از آنها لذت ببرید.

جزیره چانگ تقریباً ۳۰ کیلومتر طول و ۱۴ کیلومتر عرض دارد. مساحت کل آن تقریباً ۲۱۷ کیلومتر مربع است. پارک ملی دریایی کو چانگ ۶۵۰ کیلومتر مربع مساحت دارد که ۷۰ درصد آن را دریا تشکیل می‌دهد.

تصاویر
موقعیت جزیره

بیشتر ببینید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.