امضای الکترونیکی پای طومار برای خرید واکسن mRNA تحویل دولت داده شد

به اشتراک بگذارید:

بیش از ۲۰۰ هزار نفر، از جمله پزشکان برجسته تایلندی، طوماری را امضا کرده اند که خواستار خرید واکسن‌های موثرتر از طرف دولت و تجویز رایگان آنها است. این طومار که ۲۱۵/۴۰۹ امضا کننده داشته است از دولت می‌خواهد که واکسن‌های از نوع mRNA خریداری کنند.

به گزارش بانکوک پست این کارزار در سایت دادخواست Change.org اجرا شد و روز گذشته، چندین نفر از اعضای این گروه تماماً سیاه پوش این طومار را تحویل رئیس پارلمان، سیاستمداران دولت و گروه‌های اپوزیسیون دادند.

رهبر گروه می گوید كه دولت باید تهیه واكسن‌های mRNA موثر مانند فایزر و مدرنا را در اولویت قرار دهد و افزود كه باید از آنها به عنوان واكسن‌های اولیه استفاده شود و به صورت رایگان تجویز شود.

“این واکسن ها در برابر انواع ویروس کرونا بسیار موثر هستند.”

همچنین خواستار شفافیت دولت در زمینه تهیه و توزیع واکسن هستند و می گوید مردم حق دارند از این اطلاعات با خبر باشند.

ناتاپول ناکپانیچ از ستاد مدیریت وضعیت کرونا این دادخواست را تأیید کرده و می گوید دولت آماده شنیدن نظرات دیگران است. او می گوید امید است تعدادی از دوزهای واکسن فایزر در این ماه یا ماه آینده تحویل داده شود.

در اوایل این هفته، هیئت دولت خرید ۲۰ میلیون دوز واکسن فایزر، علاوه بر ۱۰/۹ میلیون دوز دیگر واکسن سینواک را تصویب کردند. همچنین، به سازمان دارویی دولت چراغ سبز داده است تا دوزهای واکسن مدرنا را از طرف بیمارستان‌های خصوصی خریداری و وارد کنند.


بیشتر بخوانید:





5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.