دستگیری ۴ نفر از عوامل شبکه قماربازی آنلاین در بانکوک

به اشتراک بگذارید:

پلیس تایلند پول نقد، اتومبیل‌های لوکس و سایر دارایی‌های به ارزش ۳۲۹ میلیون بات را توقیف کرده و چهار نفر را که گفته می شود بخشی از یک شبکه بزرگ قماربازی آنلاین هستند، دستگیر کرده است.

بنا به اعلام رئیس دفتر رسیدگی به جرایم سایبری تایلند (CCIB)، افسران این اداره در ۱۲ محل در بانکوک که به یک وب‌سایت شرطبندی مرتبط بود، عملیات جستجو انجام دادند.

از ۱۶ مظنون تحت تعقیب با حکم بازداشت پلیس، چهار نفر دستگیر شدند که یکی از ذینفعان به عنوان یکی از گردانندگان قمار، یک مدیر و دو نفر دیگر مسئول امور مالی هستند. به گفته پلیس، باقی مظنونان فراری، مسئول افتتاح حساب‌های بانکی برای این شبکه هستند.

متهمان به اتهام همکاری در قماربازی آنلاین، پولشویی و جرایم مرتبط متهم شدند.

پلیس همچنین دارایی‌های به ارزش حدود ۳۲۹ میلیون بات را که شامل هفت خودروی لوکس به ارزش ۴۰/۴ میلیون بات از جمله پورش ۹۱۱ کاررا، پورش کاین، مرسدس بنز جی‌ال‌ای و تویوتا آلفارد بود، کشف کرد. همچنین، ۲۲/۹ میلیون بات پول نقد و پول حساب‌های بانکی، شمش و زیور آلات طلا به وزن ۴۰۰ بات (هر بات طلا مساوی ۱۵/۲۴۴ گرم) به ارزش ۱۴ میلیون بات، امولت خاص به ارزش بیش از ۷۵ میلیون بات، کیف، لباس و کفش‌های برند به ارزش ۵۰ میلیون بات، چندین خانه و کاندو به ارزش ۱۲۷ میلیون بات و سایر اقلام کشف و ضبط شد.

به گفته رئیس دفتر رسیدگی به جرایم سایبری، وب سایت شرطبندی بیش از ۲۰۰ هزار کاربر با گردش مالی ماهانه حدود ۴۸۰ میلیون بات داشت.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.