وزارت کار تایلند از قانون حفاظت از فریلنسر‌ها حمایت می‌کند

به اشتراک بگذارید:

سخنگوی وزارت کار تایلند روز یکشنبه (۵ می) گفت، این وزارت برای تصویب لایحه‌ای برای حمایت بهتر از حدود ۲۰ میلیون فریلنسر و یا آزادکار در سراسر کشور، فشار خواهد آورد.

پومپات موانچان، سخنگوی وزارت کار گفت، لایحه حمایت و حفاظت از افرادی که بصورت آزاد کار می‌کنند به زودی برای تصویب به کابینه ارائه می شود و پس از آن به مجلس ارائه خواهد شد.

بین دیگر موارد، این لایحه به دنبال ثبت فریلنسر‌ها است و آن‌ها را به تشکیل گروه‌ها یا انجمن‌ها تشویق می‌کند.

این لایحه همچنین به دنبال ایجاد یک صندوق برای اعطای وام‌های بلاعوض به فریلنسر‌ها و ارائه بیمه عمر و سلامت برای آنها است.

این سخنگو گفت، در حال حاضر حدود ۲۰ میلیون فریلنسر‌ در تایلند وجود دارد که مشاغل مختلفی از جمله کشاورزان، فروشندگان، ارائه دهندگان خدمات، ارائه دهندگان خدمات حمل و نقل، نظافتچی، رانندگان و تولیدکنندگان مواد غذایی را پوشش می دهند.

این سخنگو گفت، وزیر کار، کمیته‌ای را برای توسعه پتانسیل افراد فریلنسر‌ تشکیل داده است که این سیاست، فریلنسر‌‌ها از هر منطقه را تشویق می کند تا گروه خود را تشکیل دهند تا شانس خود را برای دریافت مزایای بهتر، مانند بیمه و وام‌ افزایش دهند.

وی گفت: وزارت کار همچنین با وزارت بازرگانی، وزارت کشور و وزارت گردشگری و ورزش هماهنگ خواهد کرد تا بازار کار یا بازار محصول برای این افراد پیدا کنند.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.