مرد لهستانی در جنوب تایلند از دکل مخابراتی پرید و جان خود را از دست داد

به اشتراک بگذارید:

یک مرد لهستانی روز جمعه (۱۹ آوریل) از روی یک دکل مخابراتی ۶۲ متری در استان سورات‌تانی پرید و جان باخت.

روز جمعه ۱۹ آوریل به افسران کلانتری چاییا در سورات‌تانی گزارشی مبنی بر این که یک مرد خارجی در حال بالا رفتن از دکل مخابراتی است، دریافت کردند. زمانی که پلیس در صحنه حاضر شد با ازدحام جمعیتی مواجه شد که داشتند آن مرد را نگاه می‌کردند و مقامات یک دفتر منطقه‌ای در تلاش برای متقاعد کردن مرد بود تا پایین بیاید.

ساکنان منطقه به پلیس اعلام کردند که این مرد خارجی که چوبی در دست داشت در حالت تهاجمی و تهدیدی در کنار جاده دیده شده است. او قبل از بالا رفتن از دکل به املاک ساکنین نفوذ و خساراتی وارد کرد.

تیم امدادی قبل از رسیدن پلیس بیش از ۳۰ دقیقه تلاش کردند تا مرد را متقاعد کند که پایین بیاید اما موفق نشدند.

به گفته ساکنین، این فرد بعداً در بالای دکل مخابراتی مشاهده شد، بدون پیراهن، بی‌حرکت و بی‌واکنش نسبت به مقامات و افراد محلی که تلاش می‌کردند او را درگیر گفتگو کنند. در تلاش برای برقراری ارتباط، یک معلم زبان انگلیسی به محل حادثه احضار شد اما مرد پاسخ نداد.

مرد پس از بیش از دو ساعت بی حرکتی در بالای دکل، ناگهان از جا پرید. او در صحنه کشته شد و بعداً مشخص شد که او یک شهروند لهستانی، ۴۹ ساله به نام رابرت چرنیاوسکی است.

انگیزه وی برای خودکشی هنوز مشخص نشده است. ماموران اعلام کردند که برای رساندن این خبر غم انگیز، با خانواده وی تماس خواهند گرفت.

حادثه مشابهی در اوایل این ماه گزارش شد که یک زن تایلندی به دلیل استرس ناشی از مشکلات مالی از دکل مخابراتی در پاتایا بالا رفت. خوشبختانه تیم امدادی توانست زن را متقاعد کند که پایین بیاید.


بیشتر بخوانید:






5 1 رای
نمره دهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام نظرات

محتوای تولید شده در این رسانه محافظت می‌شود.